minikoglumm Yani nelerle karşılaşıyoruz bir bilseniz. İnsanlar çalışırken mutlu olmak ister, sevdiği işi yapıyorken zevk alması lazım ki karşısındakini memnun edebilsin. Her türlüsü var, hazırlıksız olan kazayla gelen vs ama profesyonellik bunları en arka plana atıyor. Önce insan sağlığı. Kendim o hastanenin hemşiresiyim hem de kadın doğum servisinde. İşimi seviyorum çünkü insanların her hallerine yardım edip sonu güzel bitince insanın içi rahatlıyor. İşimiz tepeden tırnağa hizmet sektörü. Malesef sistem bu hale geldi 20 TL ye aldığınız tişörtle 50 TL ye aldığınız tişört arasında bile farkı hissediyorsunuz.