Zamanbukucu Merhana kızar, 34 haftalık hamileyim bugün kaburgada ağrı hissetim. Sağ taraf sdece. Gögüs kafesimin tam alt kısmındaki kemikler yani. Derin nefes alırken bile zorluyor sızı gibi 🥺yaşayan var mı?
Eylul1987 Zamanbukucu siz yine 34. Haftada hissetmissiniz ben 22. Haftada hissetmeye basladim daha erken olanlarda var
Ada_omertoprak2116 Zamanbukucu Bizimki 32+4 olduk 2 haftadır çekiyorum o ağrıyı benim oğlum yerinde durmuyor ki mübarek şuan saat sabahın 7 si ve ben o ağrıyı çekiyorum
Minnakkkk Zamanbukucu bebeğin pozisyonu ile alakalı demişti doktorum benim ilk hamilelğimde hanım kızım poposunu kaburgama dayadıgı için baskı yapıyordu ve cok acı veriyordu malasef cozumu de yoktu kızımın rahatı yerindeydi cunku 🙂
es_aybala Bende yaşamıştım sanırım bebek iyice büyüyüp yukarıya baskı yaptığı için oluyo sorun yok demişti doktor
busrabyrm97 Bnde 24 haftalık bir haftadır sağ tarafım benimde çok ağrıyor sıcak havlu iyi geliyor rahatlatıyor