37+2. Haftamdayım 38. Haftada sezaryen ile doğumum gerçekleşecek. Bugün evde 4 yaşındaki yeğenim şaka amaçlı mı bilmiyorum beni önden ittirdi bir an dengemi sağlayamadım ve sırt üstü düştüm. Aniden hiç bir yere tutunmadan düştüğüm için belim sırtıma ağrı girdi yerde bir süre acı içinde bağırdım sonra yan yattım bir süre daha iyi
olunca kalkıp hastaneye gittim. Bebeğimde bir şey yok bel ağrım var şu an ama sinirlerim bozuldu saatlerdir ağlıyorum. Son günlerimde bir şey olacak diye çok korktum. Zaten yeterince ağırlaştım yerimden kalkarken zorlanıyorum şimdi bir de bel ağrısı ekledi 😰😭😭 öyle sizinle dertleşmek istedim ….