cinardefnemoms Niltas 37+0 da oğlum doğmuştu sarılık oldu sadece başka hiç bi sıkıntımız yoktu çok şükür canım . Sağlıkla gelsin bebişiniz 💕
gokcekocyigit07 36 da doğum yaptı kuzenim şükürler olsun gayet iyiler 😊 benimde zorunlu sezaryan olacak kısmetse doktorum en geç 37 nin içinde alacağız dedi hiç korkma, sağlıkla kavuşalım 😊🤲