bebegimizibekliyoruz1 kizannesi_1004 hafsa vera iklil ismini hiç duymadım daha önce ama kulağa hoş gelen 2.
Bebebebe kizannesi_1004 canım iklil ismini koyarsanız hayatı boyunca ismini sordukalrında ikinci üçüncü kez telaffuz etmek zorunda kalcak. benim fikrim o isimden vazgeçmeniz .
3506 kizannesi_1004 İklil’i hiç duymadım. İklim olabilir mi diye yanlış mı yazdı klavye acaba diye düşünüyorum. İklim de güzel bence, bir de İlkim isimli bir arkadaşım vardı o da güzel ♥️
kizannesi_1004 3506 iklil Peygamberimiz s.a.v isimlerinden biri manası; baştacı. isim araştırırken buldum ben de aşık oldum manasına ❤
Avakado1 Neden farklı olma çabası içine giriyor yeni nesil anneler ? İklil,liya,Asel bilmemne… Bana çok mantıksız geliyor kusura bakmayın
kizannesi_1004 Avakado1 haklısınız sırf farklı diye luna liya vs koymayi ben de sevmiyorum ama İklilin manası müthiş
isimsiz1i kizannesi_1004 vallah linç yemiceksem doğrusunu söliyim hoşuma gitmedi insanın dili zor dönüyor söylerken