SevgiFerhanAkba usg randevusu almıştım 20 aralık çarşamba ordan gelicek sonuçla zaten kendi doktorum değildi gittiğim agrım olduğu için gitmiştim o doktor vardı birde insan zaten üzülüyor pat diye kürtaj dedi çarşamba ultrasondan çıkıcam sonuçla doktoruma gidicem kese varmış ama bilmiyorum Rabbim bilir gerisini