21mom sizinde mi aynısı oldu daha dün ultrosona girdim nst ye girdim normal gözüküyor dediler ama senin hissetmiyor olman sıkıntı dediler her ihtimale karşı vuralım dediler sen istersen hemen sezeryan alırız küvezde kalır dediler ben takip etmeye çalışıyorum ama azaldı haraketi iğneden ötürüyse nasıl takip edeceğimi anlamıyorum