Kızlar ben 22+2 hamileyim ve ilk hamileliğim 6 yıl çocuğum olmadı tedavi felan gördüm yine olmamıştı 2 sene ara verdik sonra kendiliğinden oldu şimdi merak ettiğim bişey var şuan muayeneye gittiğimde sedyeye yatıp ultrasonda bakılıyor bir problem yok ta ilerleyen haftalarda doğuma yakın kontrole gittiğinizde alttan muayene için felan o çatala nasıl çıkıyorsunuz yani neden böle bişey aklıma takıldı bilmiyorum çünkü ben bebek tedavisi görürken bile çatala çıkarken zorlanıyordum ne bilim yardım ediyorlarmı yada kendimiz kolay çıkabiliyormuyuz bide karnımız büyük olacak felan gece gece aklıma bu takıldı
