Kadir1 Yani illa ki özellikle şeker varsa dikkat edilmelidir . Benim 22 haftada su fazlalığımın olduğunu söyledi doktor 25′de şeker yüklemesi yaptık normal çıktı doktorum sorun olmayacağını söyledi ama karnım çok sert oluyor ve ağrı yapıyor su fazlalığından kaynaklı olabilir demişti doktorum şu an 30 haftalığım henüz bir sorun çıkmadı inşallah da çıkmaz