Iyı geceler hanımlar bişe sormak ıstıyorum bu gece tam 36 haftalık oldum ama bebegım 3 hafta kadar önden gıdıyor hatta gobegı başı 4 haftaya yakın onden gıdıyor doktorum planlı sezeryan yapacak 38+4 de ben sezeryan ıstedım bu arada ve 32 haftalık gıttıgımde 2.300gramdı haftaya kontrolum var demek ıstedıgım ya o gunden once gelirse onden gıdınce dogum erken olabılıyo mu bu konuda benı aydınlatan olursa sevınırım 😊