Ya ben ilk kontrolüme ankara sehir hastanesi ne gittim 3 hafta sonra gel dedi ayni doktora asla randevu bulamadim 5 hafta sonrasi icin baska doktora aldim kontrolumden bir gun once arayip doktorunuz artik 36 hafta uzeri bakiyor dendi iptal edildi baska bir doktora aldim ama 1 ayi çoktan geçti daha 2.kontrola gidemedim 12 haftaligim 13.haftamda gidecegim doktor icin de somdi aynısı yaziyor ama aramadilar biktim bu durumdan kontrole hala gidemedim gün geldiginde gidince bakarlar mi acaba sonucta ben aldığımda öyle yazmıyordu