Ecussh Bende hem park yatak hem anne yanı olan beşikten aldım kendi yatak odam için evimizde odamız müsaitti boyattık güzelce büyüyen beşik aldım Amazon dan 7 yaşına kadar kullanılabilir ikea dan dolap ve şifonyer aldım beyaz tercih ettim ilerde de sıkıcı olmasın diye gayet güzel oldu o kadar çok eşyaları var ki miniklerin bir odası olması gerek hem kendi alanı olacak hemde düzen açısından çok iyi ben 6 aydan sonra odasında uyutucam oğlumu gündüzleri de odasında vakit geçiririz böylelikle alışmış olur diye düşünüyorum 🌸