Kızlar,bugün muayenede bebeğimin son 2 haftadır hiç gelişemediğini saptadılar, 3 hafta geriliği varmış,36+1 olması gerekirken 33 haftalık gösterdi,renkli dplere aldılar ve tek atar damar olduğunu söylediler. Risklerini saydılar,kromozom bozukluğu olabilir dediler,birde4 gün içinde büyüme göstermezse doğum başlatılırmış . Çok üzüldüm,varmı benzer sorunu yaşayan 😔 sonucu güzel olur umarım 😔😔😔