Meleklerimmm3 26+4 günlüğüz yürürken yataktan kalkarken falan aşağı baskı çok olyor sanki aşağı inmiş gibi haraketleride baya az bugünlerde korkmalıyım normal Mİ? haftaya kontrolüm var sizlere de danışmak istedim
Angela Meleklerimmm3 Hele sabahları ayağa kalkarken ne dualar ediyorum. Bi anda bi baskı ki suan da bile var uzaniyorm agri. Normal canm. Hareketlerde normal takip et varsa arada hareket sorun yoktur.
Mavi34 Meleklerimmm3 benimde 3 gündür çok baskı var aşağı bölgemde yanma da var. Hareketleride daha zayıf gibi. Yarın kontrolde soracağım plesentam da rahim ağzına yakındı covit geçirdim.yeni inşallah bir aksilik yoktur
Meleklerimmm3 Angela evet ya inşallah zamanında gelirler korkuyor insan Allah kolaylık versin bizlere 🙏 pozisyon değiştirdi sanırım 1 hafta önceye kadar sık sık haraketlerini hissederdim şimdi nadir ve geneldre alt karın bölgesine haiff kıpırdanma şeklinde
Angela Meleklerimmm3 Sabah ve akşam dikkat et hareketlerine. Doktorlarda aynını diyor zaten ara sıra dinle kendini. Varsa hareket azda olsa korkma. Bu dönemlerde normal. Ama yine de içine sinmiyorsa Bi sağlık ocağına gidebilirsin en yakin orda da dinliyorlar kalp atışını vs
Meleklerimmm3 Angela sabah oğlum için gidicez gitmişken sağlık ocağında baktırırım evet iyi hatırlattınız teşekkür ederim