Rabiagokturk Kızlar 5+0 dayım yarın cuma günü keseyi görmeye gidicez ara ara bel,kasık,karın ağrım var ama yerleşme kanaması olmadı şuana kadar bende aranızda olmayan varmı yada çevrenizde tanıklık ettiniz mi ????
isimsiz1i Rabiagokturk vallah sarsmıcsn kendini bende 7 haftadan sonra kanamam oldu yollar kötü burda hastane uzak 3 ay yattım nerdeyse
Kraa195 Rabiagokturk ben 5+3 hamileyim canım bende de olmadı ama keseyi gördüm herkes de olmuyor akıntı gibi geliyor mesela benimde çok akıntım var
tgba_yldrm0508 Rabiagokturk dert etme canım şuan ikinci gebeliğim ilkinde de bunda da olmadı yani herkeste olacak diye bişeyde yok 🥰😊
Kraa195 Mybabeela ilk verdim ayın 2snde 496ydı 11 nde gittim cok tan ulaşmıştır diye görüldü tekrar ölçtürmedm