Doktorun yaptır dediğini çevreye bakıp neden yaptırmaktan vazgeçtiniz ki rutin testler bunlar sizin iyiliğiniz için ilk istenen testleri aile hekimlikleri yapıyor bağlı bulunduğunuz aile hekimine gidin zaten gebelik kaydı da açtırmanız lazım rutin olarak orda da takip edileceksiniz bence ihmal etmeyin