34+2 olduk bizde bugün. 1 haftadır falan belli saatlerde günde 1 2 kere karnım sertleşiyor taş gibi oluyor sancı mı bilmiyorum ama başka şikayetim olmuyor. İlk gebeliğim. Gece mide yanmalarım başladı 3 4 gündür. Plesanta previa nedeni ile biz de 37 haftalık doğacağız son 20 günümüz kaldı 🙈👣 ne nasıl olacak düşünmeden edemiyorum 🤦🏾♀️