Kdk Buseninannesi_21 22gün kaldı benim şimdilik zaman hiç geçmek bilmiyor sanki. Yalancı Sancı bile yok hiç bizim kızın gelesi yok sanırım 🤷♀️
Ezgice0 Snggnc2101 Bebişlerim İkiz olduklarından erken gelicekler hayırlısıyla. 😇 Tabi biz bekleyebildiğimiz kadar bekleriz İnşaAllah 😇