rukiye_elgin İstanbul Eyüp Sultan Rami Hastanesi’nde doğum yapmış veya yapacak olan var mı? Doktor Nehir Bayram. Doğum ücreti ne kadar alıyor bilgi verir misiniz?
pkgok neynik bende nehir hanıma gidiyorum çok memnunum çok tatlı biri fakat doğum ücretini hiç bilmiyordum öğrenmiş oldum teşekkürler 😊
DRYD O hastanede kadın doğum bölümünü bilmem ama hastane için iyi şeyler duymadım. Önce bir araştırmanızı tavsiye ederim.
DRYD rukiye_elgin Mide kanaması geçiren bir arkadaşımı serum verip eve gönderdiler. (Mide kanamasının farkında değillerdi) Arkadaşım 1 saatle hayatta kaldı. Okmeydanina yetiştirdik. Ama dediğim gibi doğum tarafı için bir şey diyemem.