Bugün kontrolüm vardı doktor adet tarihime göre bebeğimin 2 hafta geride oldupunu söyledi , ultrasonda herhangi bi problem gözükmüyor bebek ufak dedi tarama istedi benden her ihtimale karşı, böyle bi durum yaşayan varmı aranızda çok tedirginim ve korkuyorum. 2. Hamileliğim kızımda biraz zayıf doğmuştu yumurtlama dönemiyle alakalı olabilr mi lütfen yardımcı olun. Korkmalı mıyım?