MinikMucizem23 Kızlar bebeğimin hareketini hissediyorum ama önceki kadar değil ara ara hissediyorum 2 saatte bir gibi sizde nasıl ?
EsraBilal MinikMucizem23 bende 37+3 teyim. Artık yeri daralıyo sanırım daha az hissediyorum bnde. Doktor artık doğum yaklaştığını hissetmezsen gel demişti