metehaninannesiii Clostiridium lierac kullanıyorum gayet memnunum göğüs karin basen bacak heryerinize kullanabilirsiniz
badembid Clostiridium yağdan ziyade dermokozmetik ürün tavsiye ederim canım. Yağlar belli bir seviyeye kadar inmiyor derimizde. At kılı fırçası, Hindistan cevizi yağı sonrasında lierac ya da mustela krem 👍🏼 Tabi genetik yatkınlık da var
Nihal42- Clostiridium ben saf zeytinyağı kullandım bir de hindistancevizi yağı. 8 aylık olduk henüz çatlak yok
imgeeftelya Clostiridium lierac Hindistan cevizi yağı Nivea Arko vazelin zeytinyağı sürekli kullandım 20. Haftamdan beri 34 e kadar hiç çatlağım olmadı şimdi 37. Haftadan sesleniyorum çatlamaktan anam ağladı acısından uyuyamıyorum o yüzden kremlere inancım kalmadı 😔😔😔😔😔
imgeeftelya Clostiridium dene yine yapma diyemem ama çatlayacağın varsa ne yaparsan boş İnan okadar çok dikkat ettimki şimdi bir karış yırtıklar var kıpkırmızı oldu karnım 😞😞😞
Meribzmz Genetik faktör en önemlisi 1 36. Hafta dayım 1 ayda inanılmaz çatlak oldu çok fena kaşınıyor
imgeeftelya FusunF hemde nasıl tatlı bir kaşıntı sonra inanılmaz bir yanma 😞dehşet şeyler yaşıyorum Allah düşmanıma vermesin 🤕