secoz Kızlar hello. 25 haftalık hamileyim kızım olacak nasip olursa Ben hep Zeynep Talya istedim ama eşim Talya istemedi. Dün akşam Minel ismine denk geldim çok hoşuma gitti şimdi son karar olarak Minel Asya kararı aldık nasıl sizce
Dilosceylan secoz yanına başka bir isim koymadan tek başına Zeynep aslında bence çok güzel 🎀 sağlıkla gelsin inşallah 💖
secoz Dilosceylan Zeynep’i çok istedim ama patronum soğuttu o isimden ta sürekli zeynep diye bi türkü var onu açıyor 😂
Seda_nrr secoz İsmiyle büyüsün inşaAllah 🥰 bizde 32.haftada Minel ismine karar verdik 🥰 cennetteki inci tanesi eee bizimde inci tanemiz olmasınmı dedik ☺️