Nermin70 Askin123 genelde 38 de oluyor sanirim sezeryan. Saglikla.gelsim bebis 🤭 cok heycanlisindir eminim kendimi düşünemiyorum 🤭
Ayazbebek35 Askin123 bende cuma günü sezeryan olucam saglıkla kucagımıza alalım 38+0 bugun 38+2 de alıcak doktor inşallah