hfh her ikisinde de yerleşme kanaması olmadı ama bu kızımda yoğun regl oluyorum bitmiyor diye doktora gittiğimde öğrendim hamile olduğumu, korunuyorduk hamile kalmışım ama içeride kanama alanı olduğu için dışarıya vurmuş, 20 hafta hep kanama oldu, reglden daha yoğun, şükür bebek büyüdükçe geçti, bel ağrısı ilkinde çok oldu, kramp yaşamadım çok fazla, bunda kanama olduğu süre zarfında hep adet sancısı çektim o da düşük riksimden kaynaklı, seğirmeye gelince ilk kızımı 17.haftada hissettim böyle mısır patlar gibi, 22 den sonra netleşti, ama bu kızımı 25 de daha yeni yeni hissettim, araları çok kısa diğerini 40.haftamda normal doğumu beklerken kordon dolanması sebebiyle kaybettim ve zorunlu sezaryen oldum, lohusalıktan bir süre sonra hamile kalmışım ama dediğim gibi farkına geç vardık çünkü hep kanama oldu, Allah her şeyin en güzelini, en hayırlısını nasip etsin arkadaşım, heyecanını çok iyi anlıyorum, sağlıkla kavuşalım hepimiz yavrularımıza 😊🤲