[silindi] Bebeklerim hareketlerinin bu kadar can yakmasi normal mi arkadaslar sizlerde de oluyor mu evet aşağıya vurdugunda falan acitiyor ama normal karin bölgesinde de cok canm yanmaya başladı. Döndüğü icin cok da farkli hareketler yapmiyor hep ayni yerlerden benzer hareketleri yapiyor karnimin belli bolgeleri çürük gibi acimaya basladi🥴🥴
kukiveannesi [silindi] eveettt bir haftadır çok acıtıyor ayakları özellikle çünkü bariz ittiriyor karnımı ya da kaburgama vuruyor
DsMom [silindi] Bende de durum aynı. Bazen bayılacak gibi oluyorum. Hele ayağını falan dayadıysa için için bir sızlama giriyor o bölgeye
Tugbahsen [silindi] şuan benimde aşağıya doğru çok canımı acıtıyor çok fenayım. Siz kaçıncı haftadasınız
[silindi] kukiveannesi haftaniz kac? Benm de ayaklariyla poposunu itiyor poposu da tam gobek deligim hizasinda ordan baya baya çıkarıyor kendini cok canim aciyor ya😓
[silindi] DsMom ikinci gebeligim aslinda ilkinde de bebegm hareketli olmasina ragmen bu kadar canimin yandığını hatirlamiyorum ya
DsMom [silindi] Benim ilk daha. Aslında minyon da bir bebek ama güçlü demek ki diye seviniyorum ben de 😂
Aynurkocagozz Cok fena tekme atiyor 25. Haftada basladi Cok şükür 28. Haftadayım geceleri uyuyamiyorum
Aynurkocagozz Ilk hamileligimden dolayı cok fazla her yerimde mor renk catlaklar cok fena artıyor ne yapmam gerekiyor
Canan123 Eveet benim de 31 haftalık şu an, çocuk vurmasa azıcık kaysa dönse bile canım yanıyo, zayıfım yer yok diye düşünmüştüm ama yalnız değilim demek ki ☺️
Cmnozge 34 haftalığız 2gundur aşağıya kasıklarıma doğru bir baskı acıma hissi oluyor korkuyorum en az yarım saat sürüyor bu acı
[silindi] Cmnozge baski hissi de oluyor belki asagi yerlesiyordur ama dedgm baya hareket tepimmesi kaynakli 🤭