Cgdm11 Kızlar 39+4 haftalık gebeyim bugün nst ye girdiğimde sancım olduğunu söyledi doktorum. Doğum ne zaman olur fikri olan varmı ilk gebeliğim olduğu için pek birşey bilmiyorum 🙋♀️
[silindi] Cgdm11 aynıyız canim dün bende de çıktı sancı. Yavaş yavaş basladi düzensiz sancılarmis. Bebek kasılıyor bazen bıçak saplanıyor bazen alt taraf sızlıyor.. hayırlisiyla gelsinler🤲🏻🤲🏻😍
[silindi] depsizoo onun bir değeri var kalp atışı gibi ya nst. 30-40arası değerde oluyor. Benim iki defa 40ı gösterdi mesela. Netten baktık.
Minikaanne Cgdm11 benim 1 haftadır 80-100-75-60-90 değerinde sancım çıkıyor yani nst bitene kadar 5-6 kere sancı oluyor ama hala doğurmadım