Yarendurmazz 33+6 dan selamlar saygılar efeniiim 🤣 benim de çok şükür güzel geçti bu aralar nefes alıp vermekte zorlanıyorum birde kalça ağrım var biraz ama buna şükür 🙏 kızımın çok şükür herşeyi hazır 🌸 bir tek beklemesi kaldı hayırlısıyla gelsin miniklerimiz