Yarendurmazz 33+2yiz bizde. Oğlum benide hiç yormadı, çok şükür göbeğim çıkmasa hareketleri olmasa hissetmeyecektim hamile olduğumu hatta.
benimde sizin gibi son 1 aydır neredeyse ayak bileklerim aşırı şiş bir gün iniyor diğer gün davul gibi, mide yanmalarım 2-3 haftadır sıklaştı. Sırt ağrılarımda ara ara mevcut.
bunada şükür tabi 😀🙏