Temizsoy 17+5 im. Ne yersem yiyim mide agrisandan kıvranıyorum. Yanma vardı ama simdi de bi agri var. 2.ci gebeligim ilkinde boyle boyle bisy olmamistı.. Sizlerde de bu durum varmi acaba yasayan
Sevimlianne_adayi Temizsoy Merhaba canım annemiz soğuk buz hem ensene hem anlına koy ve ışıkları kapat biraz iyi gelecektir umarım ben öyle yapınca sakinliyor 🌸🌸