basakgelmis- Kızlar 37 haftalık hamileyim ama bebeğin ölçümleri 38 haftalığa göre doğuma az bir zaman kaldı karnımda sertleşmeler var ve bebek hep bir yerde toplanıyor bu ne demek sizce yaşayan var mı
irmakirmak basakgelmis- bende 36.5 im toplanmadan dolayı uyuyamıyorum bile cok sert bi şekilde duruyor öylece napacagımı bilemiyorum 🙁
Yeni-anne4-02 basakgelmis- aynı şeyi bende yaşıyorum 32 haftalığım bastırıyor her yeri sert oluyor nefesimi kesiyor sanki 🙄 o an oturuyorsam yürüyorum ayaktaysam oturuyorum geçmesini bekliyorum