Ya bi ben mi memnun kalamadım şurdan. Doktora gittim riskli gebeliksin diyip salladı beni başından. Tansiyonum yüksekmiş 12-8 tansiyonum. Kendi ilk doğum yaptığım doktora gittim busefer.
kaç kere de kadın doğum acile gittim yarım saatt içer 1 kişi alıyorlar beklerken orda doğurur insan. Bilemiyorum altan çözemedim ben orayı