Demooo evet ben Seda hanımı çok severim hamile oldum hemen ondan aldım randevu ama 2018 yılında detaylı için sordugumda çok yüksek bi fiyat verdi park hastanesi ve bende fuar Hastanesi’nde 140 TL ye yaptırmıştım şu an fuar Hastanesi’nde bile 645 TL olmuş en iyisi devlette yaptırmak