Yenibirannee Nurtrky ayniyiz benimde 38+5 haftalik sezeryanla 18 ağustos da alincak.. saglikla aliriz insallah bebeklerimizi 🥰🥰
poyrazinannesi3547 Kuzeyimiz8 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah benimde 20snde detaylı ultrason var bakalım 💙🤲🏻🤴