11 haftalık hamileyim normalde iğne yaptırmaktan korkan ben bile ilk hamile olduğumu duyduğum andan beri sezaryen istiyorum. Doğum da, insanın içinde ki o doğumu nasıl yapacağına dair gelen güçte kişinin kendi ile alakalıdır. Çevremde normalden çok yakınan o kadar insan varken sezaryen doğumdan da bi o kadar memnun olan insan var kimse ile kendinizi kıyaslamayın her şey en güzel şekilde yolunu buluyor.