ZM11-2019 Sezaryen doğum yapalı 10 gün oldu ama hala acılardrvam ediyordu dün doktora gittim rahmin üst tarafında kan pıhtılaşması oluşmuş böyle bişey yaşayan varmı acaba bide kanımda enfeksiyon çıktı bunları yaşayan nasıl atlattınız
ZM11-2019 buiyimi doğumda kan kaybettim zaten kansızdım kan takviyesi yaptılar adet kanamam ilk gün çok oldu sonra bayıldım kan kaybından ilaçlar falan şimdi adet kanamam yok
buiyimi ZM11-2019 aynısi basima geldi doğumdan biraz sonra fark edildi aşırı bir şekilde kanama olunca. Pıhtıları temizlediler çok acılı bir işlemdi. Serumlarla iğnelerle durdurdular. Ama ben normal doğum yapmıştım