Eşler alınmıyor ama refaketcim yok dersen belki alırlar ama kapılar hep açık duruyor arada perde olsa da doğum yapan diğer kadınların sesini duyuyorsun sancı çekerken. Muayene de ve doğumda refakatçi çıkarılıyor.Ben 12 gün önce doğum yaptım herşey güzeldi özelden farkı yoktu. Sadece doğumdan sonra 24 saat hastanede kalıyorsunuz orda genelde odalar 2 kişilik. Gebe okuluna kayıt yaptıranlar tek kalıyor ama hastane yoğun değilse sadece