Kaçıncı haftada doğurdunuz yada netleşen doğum tarihleriniz var mı ? 🥰
doga21 kızımı 40+3 te kucakladım şimdiki daha çook yeni 🌸
doga21 38+3 te 28 Mayıs da doğurdum canım oğlumu 😄💜Şimdilik bebiş yok tabiiikiiii😹❤️
doga21 ilkini 39+1 de doğrudum
doga21 Kızım 38+2 de doğdu , şimdi ki 19 ağustosa gün aldık 38+6 da olcak inşallah
13ekim denildi ama bakalım 😄
40 haftaya göre hesaplarsak 13 eylül 😍
40 gören çok az olmuş sanırım☺️
doga21 kizimi 39+0 da kucagima aldim bakalim bunda nasil olacak simdi 22+3
doga21 ben 2 oglumuda 38 haftada dogurdum normal doğum 🤗
doga21 ilk kızım 38+2 bakalım bu kaç da gelecek 33+4 olucaz 00.00 dan sonra
doga21 38.3
doga21 bı hafta sonra inşallah 🤗38 de