Ulkuirem çok şükür çok şükür bende gorumcemin oğlundan biliyorum. Allah’tan onun Dr çok bilincliydi direk sütü azaltıp 2 ay sonra gel demişti. B12 yi yukseltip demiri dusuruyor süt. Kansızlık benim oğlumda var hemen hemen ehr çocukta oluyor Allah dermansız dert vermesin çok sevindim. Artık rahat uyuyun❤️ bu arada bende ülkü 😀