Önerilerinizi bekliyorum
Burcu-26 vzn diye bir Marka aldık ama iyi mi bilmiyorum canım 150 TL ye aldım
Ben xs diye bi marka aldım çok uyguna oda ölçüyor pahalı olan da ölçüyor diye ☺️
Akkoyu doğru ölçüyorsa neden olmasin alınır tabi
fenci_anne kullanmadınız tabi henüz
Burcu-26 hayır canım kullanamadım daha
Burcu-26 doğru ölçüyor başka markalarla beraber denedik
Ben omron aldım, yorumları iyiydi. Gittiğim hastanede de hep bu markayı görüyorum.