Esrapry Merhaba bende Bahar Şentürk e gidiyorum aslında çok memnunum ama bı cumlesinde sezeryani önerdi ama ben normal istiyorum bu hafta gittiğimde belirtecegim genel olarak çok tatlı biri çok acikliyaci hiç sormadan anlatabiliyor çok güzel