sulemete Merhaba kızlar 9+5 günlük gebeyim ikinci olacak inşallah 😊 ilk gebeliğimde çok fazla bulantım kusmak vardı şimdi hiç yok seviniyorum ama Bi yandan da neden bulanmıyor diye şaşırıyorum çünkü oğlum da sabah direk lavabo da alıyordum soluğu 🤔
hamisanne_63 sulemete ne güzel işte bulantınız yokmuş bende şimdi yerlerde debeleniyorum kusmaktan içim dışıma çıktı 🥴
Yalcnnaysgll sulemete 10+6 günlüğüz bizde ilk gebeliğim kusmalı bulantılı ne ararsan vardı kızım çok yormuştu beni şimdiki gebeliğim baya rahat arada öğürmem olmasa gebe değilim dicem maşallah diyelim böyle gitsin inşallah😀
Gizemmmii sulemete 11+3 ten selamlarr 😅😅 bende fenayım ya günde 2-3 kere kusmaya gitmesem ölüyorum resmen 🥺
sulemete hamisanne_63 yaa inşallah çabuk geçer uzun, sürmez benim ilk gebeliğim de çoktu o yüzden neden acaba diyorum
GamzeDurmus 9+4de benim çok şükür suan için mide bulantım yok umarım ilerleyen zamanlarda da olmaz ben sadece çok yorulursam halsiz oluyorum dinlenmek istiyorum sürekli 🥰