Kızlar ilacın üstünde ilacı aldığınız öğünde süt ve süt ürünleri almayınız diyo prospektüsüne baktım süt ürünleri emilimini azaltacağından besinlerle birlikte kullanılmamalıdır diyo ilacı içtim normalde çok dikkat ederim boş bulundum sütlü bişey yiyodum 1 kaşık yiyince aklıma geldi hemen bıraktım yemeyi 10 dk öncesinde içmiştim ilacı bişey olur mu çok aklım kaldı