37+5 haftalık hamileyim menüsküs yırtığım var ve yaklaşık 1 haftadır diz ağrısı var merdiveni falan geçtim düz yolda bile yürüyemez hale geldim böyle bişey yaşayan varmı yada hafifletebilmek için ne yapabilirim cuma günü kontrolüm var yol gözüme geliyo gitmeye korkuyorum destek alarak bile ayağa kalkamıyorum