Hlyfrz benim de yok 😔 ilk oğlum kuvözde kaldı bir hafta birkaç kez silikon göğüs ucuyla emzirdim ama eve çıkınca hiç almadı.. o zamanlar çok zorlandım ve üzüldüm.. şuan ikinci bebeğimi bekliyorum, bi kaç eğitimde öğrendim ki uç olmaması önemli değilmiş, kahverengi kısmı vermeye çalış dediler, tuttukça çıkarmış ucu, bir de sağdığım sütü kaşıkla vermeliymişim.. Weenin ve aventin uç çıkaran aparatlarından var elimde, onları da kullanmayı düşünüyorum.. umarım bu defa her şey yolunda gider ☺️