Eceatesx çok geçmiş olsun 💕 normal doğumdan çok korkuyorum, sezeryan olmak istiyorum ama sütün gelmez, sonrasında çok ağrın olur diye de korkuttular çok fazla. Sütle ilgili sıkıntı yaşadınız mı acaba? Hastane sonrası süreci merak ediyorum iyileşme süreci nasıl oldu, şimdi nasılsınız 😊