Foodengineer medipol megaya gidiyorum canım Duygu ışıl Gencer hoca . Harika biri 1 saat seninle ilgileniyor odada muayne ucreti 270 TL ama değer diyebilirim ben bugün devletten saçma bı muammele gördüm ağlayarak çıktım odadan bu ay megaya gidemedigim için . Normal doğum 3500 sezeryan 5200 paket sekildeymis bu normal doğum 1 gece sezeryan 2 gece yatış veriyorlar . 1 refakatçi ve bebek muaynesi felan paket şeklinde :) bildiklerim bunlar ama mega derim başka bişey demem