Halidebcg 39+1 günlükken kontrolumde çatı muayenesi yapmıştı doktorum gayet güzel normal olacak bebisin demişti. Doktorun yanından çıkar çıkmaz tuvaletim geldi lavaboya gittiğimde nisanim gelmişti hemen doktora söylemiştik bu gece veya sabaha geliyor bebeğin demişti gidip evde beklememi sancılarım 5 dk da 1 e düşünce hastaneye gelmemi söylemişti akşam saat 10 da 5 dk da 1 e düşünce yatış yapmistik. Sabah 06.45 de doğmuştu oğluşum 💙 39+2 de 🤗