42-AySe-07 Bana dr 19 ağustosa sezaryen günü verdi kovit testi için 18 ağustos yatış dedi 1 gün önceden yatırıyorlar mı yoksa yatış gösterip gönderiyorlar mı acaba ?
Ayazbebek35 42-AySe-07 birgün öncesi yatış 2 gun tedbir amaçlı yatıyorsunuz benim normalde pazar yatısım yapıldı pazartesi ameliyat olıcaktm onlüğüm geldi ameliyat iptal oldu cıkısım yapıldı cuma günü özelde olucam imkanınız varsa devleti kesinlikle tavaiye etmem
1meleek Yatış gösterip verdiği gün doğuma alıyorlar diye biliyorum ama doktorundan net bilgi almanı tavsiye ederim. Sağlıcakla kavuşun yavrunuza inşallah 🌸
42-AySe-07 1meleek 15 aylık kızım var bırakmak istemiyorum bi söylüycem ameliyat günü sabah gelsem olur mu diye inşallah kabul ederler 🤲 Amin canım hepimiz sağlıkla kucağımiza alalım inşallah
42-AySe-07 Ayazbebek35 ilk doğumumu özelde yaptım hiç memnun kalmadım bu zamana kadar devlette sıkıntı yaşamadım canım ama yine de belli olmuyor işte hayırlısı olsun bakalım
Ayazbebek35 42-AySe-07 amin nerde yaşıyorsun kuzum belki benim yattıgım hastane iyi değildi oysaki çevremde herkes önermişti