tomurcukannesi Laayla ben 12. Haftaya kadar folikasit aldın sonra multivitamine geçtim onun içinde de var hala alıyorum
Caglaaa Suan 11+4 dum kullaniyorum doktor biraktiracakti hala var dedim bitene kadar kullan sonra daha alma dedi 14 tane kaldi suan